Monday 28 August 2017

Forex Swiss Army Knife


Swiss Army Knife Problem Jag använder Swiss Army v2.01 för att hantera mina affärer, men har problem med det. Jag vill ställa in en vinst och en stoppförlust, utan något stopp. Därför har jag alla bakre stoppinställningar vid 0 och alternativet bakåtstopp inställt på falskt. Men varje gång ett av mina affärer blir lönsamma stänger EA ut handeln med bara ett par pips vinst, vilket får mig att tro att ett efterföljande stopp aktiveras. När jag tittar på diagrammet placeras TP och SL-linjerna korrekt, så jag vet inte vad som händer. Jag undrar om det har något att göra med versionen, och att jag kanske måste jobba med en äldre, som v1.51. Kommentarer och förslag kommer att uppskattas. Ive hade liknande erfarenheter med schweizisk armékniv och kunde inte räkna ut varför. Så jag skapade en enkel EA som bara gör tp och sl. Det är inte så mångsidigt som schweizisk armékniv, men det fungerar bra. Jag har 5 migliori schweiziska arméknivar den 11 november 2014 av Igor Una, kvalitativa och snyggare, men inte ensamma för att du ska kunna hantera dig själv. Al risparmio. Dal momento combina diversi utili, strumenti di uso quotidiano i un design compatto, si pu risparmiare denaro e spazio di archiviazione. Che cosa un coltellino svizzero Tecnicamente, en period 8220Swiss Army Knife8221 och Marchio registrato che si riferisce solo ai prodotti fabbricati da due marchi har varit i Svizzera, Victorinox e Wenger (Victorinox recentemente acquistato Wenger, m. fl. alcuni modelli che portano i Wenger sono ancora disponibili). Colloquialmente, Tuttavia, är en allvarlig och en del av en kalsium i flera olika stammar. Oltre ad una lama, questi gadget includono vari attrezzi quali cacciaviti, apribottiglie e forbici. Jag modelli vanno da quella di base en molto elaborata. Ecco i cinque migliori coltellini svizzeri sul mercato. Migliori coltelli 5 dell8217sercito svizzero Victorinox schweiziska armén Super Tinker Pocket Knife Di tutti i modelli dal sole 8220 från Propria8221 Compagnia Swiss Army Knife, Victorinax, och Coltello Tascabile Super Tinker är en mångsidig och tillförlitlig för alla. Tra i suoi pi di una dozzina di strumenti sono la lama grande e piccola serie, pinzette, apribottiglie, e forbici. Jag använder dig av att använda dig av din dator, och du kommer alltid att få en bra bild och ett litet videoklipp som du kan använda för att enkelt och enkelt visa dig själv. Sostituzione del cavatappi da modelli pi vecchi un cacciavite a stella, du kommer att ha en uteslutning som du kan använda med hjälp av l8217elettronica. Misura lungo un compatto 3-1 2 pollici, e relativamente leggero, il Super Tinker perfetta per trasportare in una borsa o in tasca. Viene fornito con una garanzia a vita. Attalemente 30,26 dollar su Amazon Wenger 16388 Swiss Army EvoWood 18 Pocket Knife Anche se Wenger stato piegato i Victorinox nel 2005, med sono ancora coltellini svizzeri sul mercato che portano il marchio Wenger, jag är en av Wenger 16388 medlemmar i gruppen. Parte della linea EvoWood eco-consapevole della societ, questi coltelli sono realizzati con pezzi di scarto di legno di noce intagliato per adattarsi alla formella mano. Däremot har du en ojämn koltellös stil och en vänlighet, Wenger li beskriver 8220pzzi d8217arte funzionali.8221 En konsekvent ekonomisk fråga, som är ett alternativ till det alternativa alternativet, vilket gör det möjligt att förhindra att investeringar görs. 2-1 2-tums, cacciavite en croce, priskatt, spelautomat, punteruolo, punteruolo, e lima per unghie. Jag konsumerar mig med en progetto, och jag är en av mina vänner, unico tra coltellini svizzeri. Det är ett bra alternativ för dig själv. Attualmente 65,00 dollari su Amazon Valtev 13 Funzione tasca piegante Made in Cina, 1882artigianalit del Valtev 13 Funzione lama di Tasca Piegante, inte en del av Victorinox o Wenger, som är en av de mest otroliga i världen, och som inte är en del av världen. En LED, ha visto, scaler pesce, e pelle pugno. Jag konsumerar trovano particolarmente adatto per gli utenti pi giovani 8211 popolare con Boy e Girl Scouts. Il Valtev född av en acciaio inossidabile al cento per cento e viene novio con un sacchetto di nylon e la garanzia di 30 giorni soddisfatti o rimborsati. Attitymente 27,15 dollar i Amazon Klein 1550-2 2-bladet fickkniv Per färg är det bästa valet, men du föredrar inte att prata med dig själv, men det är inte så mycket som du behöver. nient8217altro. Entrambe le lame sono lunghe 2-1 2 pollici, uno con una punta di cacciavite, l8217altro con una punta di lancia standard. En differentierad coltelli esercito pi svizzeri, entrambe le lame serratura aperta su questo modello, che lore adatto per pi lavori pesanti. Jag förbrukar en 1550-2 della durata, en trovano particolarmente utile per lavori elettrici. Viene fornito con un manico i plastica crepa-resistente, ea garanzia en vita per difetti del material e di fabbricazione. Attitymente 20,79 dollar i Amazon Leatherman Crater c33Tx Combo Etero Dentallato la lama di I consumatori piace kommer affilata la lama sulla lama combo coltello Leatherman Crater c33Tx, mentre anche cantando le lodi del moschettone apribottiglie e clipa tasca rimovibile. Coloro che sottolineano l8217acquisto americano apprezzeranno che il cratere gjord i USA. Reclami includono il fatto che i cacciaviti non si blocchino e che lanciatore lama un po 8216complessa e possono richiedere una certa pratica per ottenere il diritto. Il cratere racchiuso i un robusto manico i nylon caricato vetro e viene fornito con una garanzia di 25 anni. Attraktivisera 34,95 dollar i Amazonas Det är jag som är nöjd med mig själv när du är med mig. Komma sempre, assicuratevi di controllare il calendario Wise Bread all8217acquisto per imparare quando e come acquistare qualsiasi cosa Relaterade tjänster: Swiss Army EA (Automatisk orderhantering) Nedan hittar du min schweiziska armé EA. Ive utformade den så att den kan hantera order i din MT4 terminal med hjälp av en mängd olika metoder. Funktionerna inkluderar breakevens, bakstopp, inställningsreduktion för takprofiler och stopplösningar, och många närliggande förhållanden har du också möjlighet att berätta för EA vilka order det kan hantera. Denna EA är ett försök att göra bort med små skript för att radera order och whatnot och bara sätta ALL det skit i ett fint paket. Jag ser att denna EA skulle vara användbar för manuella handlare, och kan också öka EAs som är skumma på sina funktioner, även om jag inte kan garantera att den kommer att vara fullt kompatibel med alla EA-enheter. Applicera det på ett diagram. De order som det är tillåtet att hantera kan ändras genom att ändra de specifika alternativen. Det kommer att utföra bakåtstopp, breakevens eller avslutande av order (enligt användaren) för vilka order det är tillåtet att hantera (även specificerat av användaren). Till exempel, om Swiss Army EA har rätt att hantera alla order och du aktiverar bakstopp till 30, kommer det att tillämpa ett bakre stopp på 30 till alla order i din terminal. EA kommer att skriva ut på skärmen vad det är tillåtet att göra, så det borde hjälpa dig med att ta reda på vad det gör. Varje instans av schweizisk armé kan bara hålla ett visst antal inställningar utan att orsaka konflikter inom sig själv. Om du behöver många olika hanteringsfunktioner som ska aktiveras måste du kanske springa en annan instans av schweizisk armé för att göra allt du vill ha. Kom ihåg: Du behöver åtminstone en CONDITION, en åtgärd och en ORDERTYP. Vad jag behöver från dig, användaren: Om du vill använda EA, men vet inte hur man klarar det du vill, posta och fråga mig om det. Jag kan ge dig en lista med inställningar som ska användas om EA för närvarande stöder den. Vänligen lämna återkoppling och berätta för mig vilken typ av hanteringsalternativ som du vill se i framtida versioner, skriv gärna skript, kod eller funktioner som du tror skulle vara användbara. SWISS ARMY EA: Det gör allt annat än att lägga sina egna order Nya funktioner för Version 1.51 (26 juni 2007): FÖRBÄTTRAD: Åtgärderna som visas under dessa Ändra beställningsavsnittet kan nu ändra väntande beställningar FÖRBÄTTRA: TakeProfits och Stoplosses, när de ställs in Tillämpas på eventuella säkringsorder som öppnas av schweiziska armén ÄNDRAT: TakeProfits och Stoplosses, när de är inställda, kommer att vara i relation till orderens öppna pris, INTE det aktuella priset (som i v1.5) NYA FUNKTION: KravAlla villkor när det väljs kommer Kräva att alla valda villkor uppfylls innan åtgärder kommer att inträffa. Om en tillbakadragning av 1 och TimeActivation kl. 12:30 är vald, kommer till exempel att ske vid 12:30 om det finns en drawdown på 1 eller mer. Frågor och svar för v1.51 (Första gången användare borde läsa den här delen): Hur fungerar det? Ska det börja handel med sig själv. Det lägger ingen order i enlighet med någon strategi, och använder inte indikatorer av någon anledning. Dess enda syfte är att hantera affärer som redan finns på ditt konto. Din TrailingStop när den triggas kommer att flytta SL till aktuellt marknadspris som för det mesta stänger handeln ändå eftersom priset troligtvis kommer att flytta några pips mot dig mot normal fluktuation. Om inte, hur ofta fortsätter TS att flytta SL eller flytta den längre? Det bakre stoppet är alltid X-pippar HÄNGA det nuvarande priset, X är det nummer du anger. BreakevenAt10 när den triggas flyttar SL för att handla öppet pris, då när du slår en annan 10 (20 pip vinst) kommer den att flytta upp ytterligare en tio eller är det vad BreakevenSlide gör när BreakevenAT utlöses, det är det för BEA och BreakevenSlide2 tar över och kommer att fortsätta SL 2 pips varje 2pip mer i vinst pris rörelser, korrekt Det här är inte hur Breakeven-funktionen fungerar. Funktionen Breakeven kan endast aktiveras en gång, och efter det kommer det inte längre att ändra stoppen. Vad betyder inställningarna BreakEvenAt, BreakEvenSlide och TrailingStop Till exempel, vad gör denna inställning Breakevens och TrailingStops är två olika metoder för hantering av orderlösningar. Eftersom BreakEvenAt är vid 10, då en order är lönsam med 10 pips, kommer dess stopplösning att ställas till det öppna priset (vilket kommer att göra det breakeven) BreakEvenSlide vid 20 kommer att flytta breakevenpunkten 20 pips högre än orderens öppna pris, vilket , I detta fall är det inte möjligt, så måste BreakEvenSlide-ingången alltid vara mindre än BreakEvenAt-ingången. Kända buggar för v1.51: Största registrerade statistiken beräknas inte. Åtgärder som inte körs fullständigt för vissa villkor (på grund av tidsfördröjning) WISH LIST (när jag kommer till dem): Veckodag som kan väljas för TimeActivation Specifika beställningar som kan väljas som en Order Type Margin Statistik på skärmen Tack för experten Hur gör ex .4 och mq.4-filer skiljer jag menar, är det 2 olika versioner och vad gör BreakEvenSlide-funktionen precis Du skriver i koden, den flyttar BE runt beställningspriset. Eller menar du att det flyttar ett stopp runt BE eftersom det vanligtvis är BE ges matematiskt och kan inte flyttas, när ordern (arna) öppnas. Jag kom inte hit för att kritisera dig, men jag förstår inte denna punkt. Tack för experten Hur skiljer sig ex.4 och mq.4-filerna menar jag, är det 2 olika versioner Och vad gör BreakEvenSlide-funktionen precis Du skriver i koden flyttar den BE runt orderbeställningen. Eller menar du att det flyttar ett stopp runt BE eftersom det vanligtvis är BE ges matematiskt och kan inte flyttas, när ordern (arna) öppnas. Jag kom inte hit för att kritisera dig, men jag förstår inte denna punkt. Det öppna orderpriset är breakeven-punkten. Så ja, BES flyttar BE runt BE. Jag tog också bort EX4 eftersom ingen använder den ja det var samma version. Jag använder den bifogade och behöver bifoga olika diagram och konfigurera olika Magic-nummer i det enligt vad jag också anger magiska nummer i Trade EA. Inte riktigt vad jag ville ha men kan hantera med det genom att ställa in olika Magic-nummer och ställa Trade EA för att bara göra en handel i taget per valuta. Jag letade efter en EA som jag kan bifoga ett diagram och det kommer att se på varje handel, oavsett vilken valuta som behandlas som en individ och övervaka den med en TS, SL och TP. Jag måste läsa din bifogade pdf och försöka förstå om din vilja gör vad jag vill ha. EG: Handel EA öppnar handel, 2X Aud, 3X Eur 5X cad hela dagen. Nu om jag inte litar på handeln EA att stänga varje order på min specifika SL eller TP som jag hade hänt, vill jag bifoga en backup EA för att övervaka de öppna affärerna också, så om en 1X Eur-handel kommer till uppsättningen SL eller TP Det kommer att stänga det för mig istället för att vänta på Trade EA att stänga det. Kanske jag bara förvirrar dig betyder inte att. Ny version tillgänglig. Tillagt massor av trevliga sluta alternativ. Något riktigt bra jobb här. Bra jobb. Vad tycker du om att ha ett alternativ att säkra. Med andra ord, om hedge är sant, kommer EA att placera en handel för att säkra de öppna positionerna istället för att stänga dem. Separata öppna SELL-order: 1 GBPUSD mini, 2 GBPUSD minis. 5 GBPUSD minis. Hedge är satt till TRUE, och AMOUNT är satt till 300 (eller kan baseras på procentuell förlust av eget kapital). När kontoinnehållet faller till det angivna AMOUNT-värdet ställer EA en BUY-order på 3,5 mini-partier för att säkra de kumulativa öppna SELL-orderna som nämns ovan. Så att lägga till följande funktioner: CloseByTime CloseByTotalProfit CloseByTotalLoss CloseByDrawdown - HedgeByDrawdown Bara en tanke, tänkte jag att det skulle hjälpa den här redan stora EA att bli mer omfattande. Som den schweiziska armékniven. (Trevligt namn förresten. Mycket passande). Fäster jag den här EA på ett duplikatschema över paren jag handlar eller bifogar det till arbetsdiagrammet jag kör med den andra EA (ingen konflikt) Den andra EA är välsignar Femte Element EA Efter att det stänger branschen kommer viljan Det slutar handla tills jag återställer det (det här är vad jag vill). Ska det göra detta. Det här är ett handelsobjekt eller en komponent som skapades med hjälp av QuantShare av en av våra medlemmar. Denna artikel kan laddas ner och användas av QuantShare Trading Software. Handelsobjekt är av olika slag. Det finns data nedladdare, handelsindikatorer, handelssystem, watchlists, compositesindices. Du kan använda det här objektet och hundratals andra gratis genom att ladda ner QuantShare. De bästa anledningarna till att du ska använda QuantShare: Fungerar med amerikanska och internationella marknader (stock, forex, options, futures, ETF.) Erbjuder dig de verktyg som hjälper dig att bli en lönsam näringsidkare. Andra QuantShare-användare Vårt supportteam är mycket lyhörd och svarar på någon av dina frågor Vi kommer att genomföra några funktioner du föreslår Mycket lågt pris och mycket mer funktioner än majoriteten av andra handelsprogram

No comments:

Post a Comment